Arghhh , lame tak updated blog ou . Hummph , dah lah ade cerita yg menarik
yg ingin i kongsi bersama you all . But , i can't get to long . Hummph , what
can i say ; DIA MILIK ORANG (!)
Arggghhh , now he's S____S mine . ERRRRR , I Hate You S____S (!)
Just because of you , i can't get him (!) you know
ERRR , benci lah ;P
Now , i feel like i disapoint with my ' bestfrend ' (!) ERRRR =,='
Because he take ' him ' from me (!) Eeee , benci lah kau !
Kau jgn dekat dgn aku lg , kay . Aku takda kawan mcm kau , PERAMPAS (!)
Pegy berambus kao dari sini :P
Eee , aku benci kau , aku benci (!)





