Aww , today was happy-ingss dayh :)
gonna to know what?
something like Wah, best gila oh
yeah yeah, i'm going to tell you now
Today we're going hangout with
V Trou, JulietBieber and Littleberry
yeah was so awesome :D
we going there at 11am surely
after that going to breakfeast awhile at Mcdonald
Wohouu, my favourite :)
but i didn't eat because already fullness
HAHA, actually tak breakfeat lagi but malas nak
beratur and then pergi beli makanan
After that we're going to snooker time baby
Aww, best gila tengok diaorang playin snooker
but seems like so difficult exactly
then kehausan with maya, right maya?
we going to shop then buy some water :D
Then going back to snooker time
Already finished playin snooker, we going to
overound shopping HAHA, tak beli apa apa pun actually
just folloed them only
yeah xD
2pm, going to playin bowling
seriously, tak pandai main tau
ni pun firstime oh main bowling
Aww, beratnya bola tu
but was happy-ingss :)
Weeeee <3>
5pm, singgah kedai eat eat and eat
HAHA tak sedap la
swear, seriously tak seberapa sedap la
Eww, dah lah panas
ERR =,= whatever, malas nak habiskan nasi goreng tu tadi
5.15pm, going to backhome already
tired tired and tired oh
whatever still have a ' guard '
HAHA, don't be angry :D
sampai kaunter, beli ticket
turun tangga laju laju, ingatkan train dah sampai
finally, not yet
buat penat je but it was okay
gila panas sampai train tadi
maya said: muka kau dah merah scha
Haiyo, terlalu panas la tadi
that why muka jadi macam tu
Train sampai, masuk dengan V trou
plus texing
phone asyik berdering je, pening kepala
HAHA :)
destinasi pun dah sampai, keluar dari train
masuk kan ticket tiba tiba tersekat
then shout ! Aww, malunya
Then we just say
GOODBYE EVERBODY & TAKECARE ;)





