idont know why im still stuck in moment with you
  
A GIRL WHO LOVE THE PEOPLE READ HER BLOG

Wednesday, December 7, 2011

DATING DATING !! HAHAHA

Harini 7december 2011. Perghhhh tarikh 'Important' bagi saye. Ecewah. Kenape? K, nak tahu ke? Hehe. Tengok tajuk tu. Bace sikit. Hahaha. Kuat kuat!! Kk, saye keluar ah tadi. Pergi jejalan lah. Teperap kat rumah tak gune jugak. Ceh, ayat memang takleh blah. Rileks guys. First bersiap then tengok jam dah pukol 1.00petang. See my phone, takde text dari dia lagi. K, I'm waiting. Once a second tetibe phone kite bunyi tengok dari dia. Weee. Kthen tetibe rase macam 'Maigod, asal ni en'? Tetibe pulak berdebar macam nak terkeluar jantung. Hahaha. Kgurau. Masetu memang berdebar ah sampai kat tren. After that dah biase. Just like macam dah lame jee kite keluar dengan dia. Acewah. Poyo lah pulak en en en? Peaceee. Oh, harini 7M with you, boy. Suke ark? Wuulamak, mesti ah an an? Hewhew :] 




'' aku dah pendek. ktakpe, tak kesah ''

Guys, tinggi kite 162cm. Siape same dengan saye, angkat tangan. Mwehehe. Jalan dengan buahati kite. Cehh buahati lah pulak kan. Hee. Jalan dengan dia rase macam 'eh aku pendek ah. seriously. but itsokey, aku tak kesah'. Janji aku ade buahati. Kau ado? Takdo an? Jealous lettuw~

Sampai rumah dah, rase macam 'Eh weh, aku nak putar kan balik mase tadi ah'. Nak ingat balik mase jalan sesame, duduk kat kerusi rapat, lepastu cakap kat dia 'Kite nak pergi mane ni'? and banyak ah. Hahaha serious, akan ingat semua bende tu. Boleh ark awak semua putarkan balik mase?? Pleaseeeeeeeee... Haha xD 

K, aku buat post ni serious memang nampak macam boring en en? So takyah bace pun tak ape. Tak suruh pun. Taknak bace, dah ah. Bukan nye macam 'Eh kau, kau kene bace post ni. Kalau tak, nahas lah'. Hahaha podaaa. Orang gile jee cantuh -.- Kdaaaaah boooooooi :)
Delcious Icecream