idont know why im still stuck in moment with you
  
A GIRL WHO LOVE THE PEOPLE READ HER BLOG

Tuesday, January 10, 2012

Sekolah . Sekolah . Sekolah

Hai. First, sorry sebab lame tak update belog kesayangan aku ni. Hahaha. Harini aku nak guna perkataan kasar sikit ni weh. Aduuuh. Bengang gile ah kat sekolah. Nak kasi tampo sikit ah cannih. Bagi kerja sekolah kemain lagi woi. Hmm, aku pun dah semakin dewasa. Cehhh poyo jee. Baru form 4, nak belagak jadi Senior dah. Wuuuuu!! Kasi booo sikit kat aku weh. Hehehe :) Takpe, aku okay jee cool lagi tu. Perghhhhhhhhhhhh xD Ekcelly aku memang paling tak suke bile start sekolah ni. What? Nak tahu what? Err okay. Because of ' All Of Kelab & Persatuan '. Benci sehh gua. Sumpah, aku tak suke bende bende cannih. Rase macam nak kasi tendang sikit kat dinding sekolah tu. Aduuuuh. Tu yang paling utama kot lah aku paling benci gila. Seriously, memang aku tak suke. Pergi lantak lah. See, I told you already. Harini aku nak main bahase power sikit woi. Sebab.................. Aku bengang. Bengang sebab harini ade homework. Boo-Yeah. Hahaha nak kasi luahan terperinci dekat belog aku. Wuulamak dahsyat sehh. HAHAHA :D 

Harini ade perjumpaan for Kelab lah and as usual nak kena pilih Pengerusi and BLAHBLAHBLAH. First of all aku nak cakap yang aku memang taknak terlibat dalam Pengerusi and so on tu. Sebabnye aku tak suke. And bile aku tak suke, aku kene jugak suke. Hahaha LOL :P Phone asyik vibrate jee. Yee ah, kawan kawan tanye 'Weh, macam mana nak buat Tasawwur tu'? Ok, see that iz what I called Tension please :( Pening kepale woi nak buat kerja Tasawwur ni. Nak kena search kat internet and cari ah maklumat tuuuuuuuuuuuuuuuu (sssuhhh rahsia) Hihihi. Someone please help me untuk siapkan kerja ni sebab esok cikgu nak tengok weh. Aduuuuh satu haprak lagi aku tak buat. Acanno nih? *thinkthink*

Eh lupe nak cerita pasal First Day School. Oyeah! Aku cukup suke sangat lah kan. Err -.- First day sekolah tu, macam biase kat perhimpunan cikgu semue potpetpotpet jee. Lagi lagi pengetua kesayangan SMK Seri Tasik tu. Ok, aku memang tak suke bile pengetua tu membebel. Oh yah, kene bawak keluar buku dengan pen sekali doh. For what? Nak kene catat ah ape yang dia membebel pepanjang tu. Annoying gila --' Serious.

Masuk kelas, rase macam 'Eh aku teringat kat 2Amanah'. Hahaha sebab kelas yang aku dudok sekarang ni, kelas yang mase aku 2Amanah dulu. And and........ Aku dudok tempat dulu aku balik. K, iMiss chuuuuu. Kasi muah sikit :* Banyak ah lagi sebenarnye, aku malas jee nak taip. Hekhek. Aku mengada memang cannih. So? Kau tak suke? Ok, boleh blah dari sini sekarang! Meluat nak tengok muke orang yang bajet bajet ni.

Guys, maafkan saye sebab bahase saye tu okay? Be cool. Sekolah jangan memain K? Cehhhh nak bagi advice ni woi. Hehehe. Okay, I got to go now bebeh. Anything, I tell you guyz. Byeeee. Assalamualaikum.
Delcious Icecream